Contact Center sp. z o.o. to firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy z największymi markami w Polsce i na świecie. Od 1999 roku zapewniamy kompleksowe wsparcie dla naszych partnerów, korzystając z najwyższych standardów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta z uwzględnieniem wszelkich wymogów technologicznych, technicznych oraz prawnych. Nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się rynkowych potrzeb.
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b - praca stacjonarna z możliwością pracy zdalnej / hybrydowej po okresie wdrożenia
- Otwarta na nowe wyzwania.
- Ma dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna sprawia jej zawsze przyjemność.
- Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej.
- Jest nastawiona na realizację celów i budowanie pozytywnego wizerunku marki, którą reprezentuje.
- Chce zdobywać doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.
- Obsługa infolinii telefonicznej w celu udzielania wyczerpujących informacji o ofercie ubezpieczeniowej naszego partnera.
- Prowadzenie korespondencji pisemnej z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów.
- Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
- Znajomość branży ubezpieczeniowej - wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
- Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości,
- Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów informatycznych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym 3 miesiące – umowa zlecenie)
- Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Benefity: Karta Multisport, Medicover.
Podobne oferty
Mobilny Doradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów również...
Więcej informacjiPracownik do spraw ubezpieczeń - specjalista do spraw ubezpieczeń
zawieranie polis, przygotowywanie ofert, kontakt z klientem, rejestracja dokumentów w systemie, praca w CRM, szkolenia. Praca w godz. 8-16 Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik do spraw ubezpieczeń (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Więcej informacjiDoradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży...
Więcej informacjiDoradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży...
Więcej informacji